logo_98x61Välkommen till HBKs medlemssidor.

Under den här fliken har du tillgång till all information som rör dig som medlem i klubben och som inte är publik.

Följande dokument hittar du här, stadgar, regler, medlemsmatrikel, hamnlista, fastställd vaktlista samt rapporter från medlems- och årsstämmor. Även Nyhetsbrevet, Tampen, aktuell information om torr- respektive sjösättning samt handlingar inför årsstämmor kommer att finnas tillgänglig här.

Våra profilprodukter såsom vimplar, tröjor mm finns också här och kan beställas, se särskild beställningslista.

Under arkiv hittar du dokument som tidigare gällt och som ersatts med nya, t ex Tampen.

Registrera dig!

Bara du som är medlem i HBK och har fått en inbjudan (kod) från styrelsen, kan registrera dig för åtkomst. Koden måste du ange första gången du registrerar dig, tillsammans med e-postadress och övriga uppgifter. Du väljer dessutom ett eget lösenord som därmed blir lättare att komma ihåg. Skulle du ändå glömma bort ditt lösenord, kan du lätt begära återställning och få ett slumpmässigt lösenord via vändande e-post. När du loggat in igen kan du byta lösenord efter eget val.

Länken ”Registrera” hittar du här intill. Lycka till med din registrering!

Styrelsen.