Nyhetsbrev1

Posted by tompelompen@gmail.com in Nyhetsbrev

Vårlunchen

Den planerade vårlunchen 27 april är inställd i år. Det stundande bryggbytet till hösten gör att vi behöver spara in på en del utgifter från klubben. Vi välkomnar istället alla att använda grillplatsen nu under vår-rustningen och naturligtvis under hela sommaren.

Ändringar i styrelsen

På senaste årsstämman valdes Jonny Wallentin in i styrelsen. Ni har säkert träffat honom under sjö- och torrsättningar. Vi hälsar honom varmt välkommen in i styrelsen.

Alf Lundström valde att tacka för sig efter lång och trogen tjänst och till ny ordförande valdes Thomas Johansson Greene. Thomas har varit nere på klubben sen födseln och hans familj har varit engagerad sen farfarsfars tid på 30-talet.

Glöm ej boka vaktpass

Även i år kan du boka ditt vaktpass i BAS. (Båtunionens Administrativa System)

GÖR SÅ HÄR FÖR BOKNING

• 1 Gå in på HBK hemsida under ”Medlemssidor” klicka på ”Vaktbokning instruktion”där hittar du Instruktionen för att vaktgången och länk till BAS.
  • 2 Logga in på BAS med Bank-id, alternativt användarnamn och lösenord
  • 3 Alternativ gå direkt till https://bas.batunionen.se/Inloggning enligt punkt 2
  • 4 Gå in på Min sida Hägerstens Båtklubb (Hägersten)
  • 5 Klicka på fliken ”Schema”
  • 6 Klicka på ”Boka nytt pass”, välj ”Vaktschema 2024”
  • 7 Boka ett ledigt vaktpass
  • 8 Logga ut

En pärm med vaktinstruktion kommer att finnas i klubbhuset. För er som är intresserad av att gå extravakt, skriv upp er på vaktpoolslistan som finns i pärmen.

Vid problem eller frågor kontakta Vaktchefen HBK.

10 apr 2024 no comments

Post a comment